miércoles, 19 de enero de 2011

Per què tenir un Blog Corporatiu?

Els Blogs poden ser personals, periodístics i també una plataforma de vendes per als teus productes i/o serveis, o qualsevol altra cosa. Depenent de les teves necessitats comercials, hi ha molts motius pels quals és acosnellable publicar un blog.
Un dels principals podria ser per promocionar el teu negoci o activitat o, per guanyar-se la vida mitjançant la publicitat o els ingressos per programes d’afiliacions. Des del punt de vista dels ingressos per publicitat, el programa Adsense de Google documenta casos de bloggers que obtenen 15,000 dòlars mensuals i també més.
Però el motiu principal, més enllà dels diners que en pugui treure de la publicitat, és que guanya tràfic cap a la seva pàgina web principal o cap als seus altres blogs. Una cosa és certa, els Cercadors valoren, adoren, els blogs.
Per aquest motiu, un blog pot ser indexat diverses vegades per dia per les seves característiques més dinàmiques, amb contingut fresc. Com més sovint actualitzat, millor perquè alguns dels principals cercadors indexen continuament aquests blogs i per tant el seu contingut (entrades o posts) que pendran una ubicació preferencial en les pàgines de resultats de recerca (Searceh Engine Resuls Pages – SERPs)
Els blogs corporatius es consideren per les campanyes de posicionament, bàsics per uns bons resultats de visibilitat perquè no només col.laboren a cimentar la confiança amb els seus potencials clients sinó també creen tràfic cap la pàgina web de l’empresa.
Mantenir un blog és fàcil i econòmic, és un bon recurç per aquelles empreses que tenen poc pressupost per a les campanyes de màrqueting.

No hay comentarios: